Jak zhubnout boky

Pro ženskou postavu jsou boky partií, která ji z velké části definuje. Je tomu tak dnes, stejně jako v dobách, kdy vznikla soška Věstonické Venuše. Od té doby se ale změnilo hodně věcí a většinové vnímání estetiky ženského těla je jednou z nich. Široké boky jsou dnes zkrátka nejsou coby symbol plodnosti oceňovány tak, jako v době kamenné a mnoho žen by právě v těchto partiích rádo nějaký ten centimetr ztratilo. Není ale velkým překvapením, že nejde o věc snadnou. Jak tedy na to?

0boky

Boky jsou jen část celého těla

Bez ohledu na to, zda jsou silnější boky spojené s o něco větším bříškem (takové postavě se přezdívá jablko), anebo spíše se stehny a hýžděmi (postava typu hruška), k tvarování postavy je třeba přistupovat komplexně. Jinými slovy je nerealistické očekávat, že lze pouze „hubnout v bocích“. A jak už to v podobných případech bývá, k úspěchu vede proces stojící na dvou základních pilířích – dietě a cvičení. Jen jejich správná kombinace povede k žádoucím výsledkům.

Cvičením k vytoužené postavě

1.-Cvičením-k-vytoužené-postavě

Ke zhubnutí boků vede stejná cesta jako u jakýchkoliv jiných partií, základem jsou aerobní cvičení v podobě běhu, plavání, jízdy na kole, nebo v případě těch zkušenějších a na sportování navyklejších aerobik, zumba a další náročnější aktivity. Frekvence cvičení by se měla pohybovat na úrovni třech nebo čtyřech seancí týdně v době trvání 40-60 minut. Ve zbývajících dnech je potom vhodné věnovat se doplňkovým aktivitám, mezi které může patřit např. powerjóga.

Dieta

Druhým pilířem strategie pro vytoužené boky je dobře namixovaná dieta. Ženám, které nejsou spokojené se svými boky, nic nebrání v tom, aby svoji postavu přizpůsobily k obrazu svému. Nesmějí ale očekávat zázračné recepty s okamžitými výsledky. K úspěchu vede jen svědomité a pravidelné cvičení ve spojení s vhodně nastavenou dietou. Není na škodu také využít tzv. spalovače tuku či proteiny.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.